مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-13سياسي

خانه معلم بروجرد 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد 


خانه معلم بروجرد در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای دهه فجر خانه معلمی در شأن فرهنگیان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/لرستان رییس آموزش و پرورش بروجرد گفت: خانه معلم بروجرد در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای دهه فجر خانه معلمی در شأن فرهنگیان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

نریمان سبحانی نیا امروز 22 آذرماه در جلسه شورای آموزش و پرورش بروجرد که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش زمینه رشد فرهنگ و کشف استعدادها بوده و قلب و پیکر جامعه است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش ساماندهی نیروی انسانی است که در سال تحصیلی جدید با توجه به کمبود نیروی انسانی این مهم مدیریت شده و در حال حاضر کلاس بدون معلم وجود ندارد.

رییس آموزش و پرورش بروجرد خاطرنشان کرد: با تلاش ها و پیگیری های انجام شده، امسال زمینه جذب 67 نفر برای آموزگاری در مدارس دوره ابتدایی و 108 نفر هم برای رشته های دبیری دوره متوسطه انجام شد.

سبحانی نیا اضافه کرد: از این میزان 52 نفر در آموزش ابتدایی و 82 نفر در رشته های دبیری دوره متوسطه به آموزش و پرورش بروجرد داده شده و مشکل آنها این است که آموزش لازم را ندیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه معلم بروجرد 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد 

خانه معلم بروجرد 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد